de laatste nacht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maaike Siegel - WaarBenJij.nu de laatste nacht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maaike Siegel - WaarBenJij.nu

de laatste nacht

Door: maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

31 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

De aller, aller laatste nacht in nederland. Na vanochtend de laatste keer in deze harde wind naar het station gefietst te zijn is het nu echt gebeurd... M'n koffer is gepakt, we zijn in haarlem en na lekker te hebben gegeten met m'n zus, pap en mam en peter gaat het lampje zo uit in nederland.
Ik ben nu wel zenuwachtig, maar ik heb ontzettend zin in m'n reis en beloof jullie op de hoogte te houden van alle avonturen.
See you in bali!
Kus

• 31 Januari 2013 - 23:50

Dieuwerke:

Lieve Maaike, gaaf en stoer dat je dat gaat doen! Ik ga je volgen. Heel veel succes en plezier! van Dieuwerke

• 03 Februari 2013 - 15:28

Albert En Hanneke:

Hallo Maaike,

we verheugen ons op je verhalen en heel veel plezier en ervaringen toegewenst!

• 03 Februari 2013 - 16:35

Desalniettemin:

Hoi hoe is het met je bij ons goed hoor!!!!! Gezellig daar bij ons wel. Veel plezier!!!!

• 03 Februari 2013 - 16:38

Danara:

Hoi Maaike hoe gaat het daar bij ons regent het Groetjes danara