Tattoo Tuesday - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Maaike Siegel - WaarBenJij.nu Tattoo Tuesday - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Maaike Siegel - WaarBenJij.nu

Tattoo Tuesday

Door: maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

18 Juni 2013 | Indonesië, Kuta

Het is voorbij!

Na vorige week afscheid te hebben genomen van onze praktijk in Pullman, waarbij Jason zijn belofte na kwam… ‘Als we dit achter de rug hebben spring ik in de oceaan, met pak en al,’ aldus zijn woorden. Na onze laatste praktijk dag liepen we, gewapend met surfboard en camera Kuta beach op (in onze pakjes) en dook meneer, wat nogal veel bekijks opleverde, compleet met sokken en stropdas het water in (zie resultaat onder)

Vanmiddag hebben we onze allerlaatste tentamen gehad en als ik geen herkansingen heb is dit niet alleen het laatste tentamen van het jaar, maar mijn allerlaatste tentamen hotelschool. Vanavond moet dat natuurlijk gevierd worden en gaan we met de villa uit eten bij DEUS, een soort restaurant dat niet alleen eten aanbied maar onder andere ook live muziek, motors, surfboarden en vanavond gratis tattoo´s… Dewi, Jason en Joao staan al in de rij.

Dit betekent natuurlijk ook dat het moment van afscheid nemen is gekomen. Na 5 maand met mijn lieve villa genootjes te hebben gewoond gaat nu iedereen weer zijn eigen weg. Heel gek en het gaat ook heel vreemd worden om Bali te ervaren zonder hen. Ik ben misschien nog niet weg uit Bali, maar vanaf vandaag ben ik geen Balinese student meer, maar gewoon een normale backpacker, want terwijl iedereen inpakt om terug naar Nederland te vliegen maak ik me klaar voor mijn reis naar Malaysië, waar ik echt ontzettend zin in heb.
Op het programma staat tot nu toe de Cameron highlands (Theeplantages) Melaka en natuurlijk Kuala Lumpur. Daarna volgt een reisje door Bali (nog 1x voor Sanne ) Java, Flores, Lombok en de Gili eilanden!

Laat die rugzak maar vol!

En hierbij doe ik ook de belofte weer wat meer reisverslagen te plaatsen ;)

  • 18 Juni 2013 - 11:56

    Isabel:

    Wauw superleuk! Heel veel plezier en geniet ervan!
    Iiefs

  • 18 Juni 2013 - 12:54

    Anne:

    Enjoy!! Hier in NL nu ook eindelijk zon.,.. XXXX

  • 18 Juni 2013 - 14:10

    Grieanna:

    Heel veel plezie verder.
    Geniet van je komende avonturen.
    Vind het leuk om je ervaringen te lezen.

    groet Grieanna

  • 18 Juni 2013 - 16:15

    Opa:

    Hallo Maaik
    Wat een leuk verslag. Ik heb voor je geduimd m.b.t evt. herkansingen. Ik neem aan, dat je allses goed hebt gemaakt.
    Nu op naar Maleisie en vervolgens weer op huis aan. We zien al verlangend naar je uit.
    Neem veel mooie fotos mee.
    Hartelijke groeten en een dikke pakkerd van
    Opa Cor

  • 18 Juni 2013 - 23:24

    Marjolein:

    Jeetje maaik, heftig dat alles er nu op zit en dat je afscheid moet nemen!
    Heel veel plezier nog met sanne en al je avonturen!

    (stiekem ben ik super blij dat je lekker weer terug komt :) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 13760

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 21 Augustus 2013

Bali

Landen bezocht: